Treceți la conținutul principal

Un altfel de portbagaj

Din cauza faptului că atunci când vreau să transport ceva cu bicicleta nu am destul spațiu, am decis să îi fac portbagajului o modificare. La ce mă refer? Am nevoie de un coș. Unul obișnuit e prea mic, așa că de ce să nu folosesc o ladă?

Mai întâi mi-am făcut rost de o ladă mare și rezistentă.


Apoi cu ajutorul colierelor de plastic am prins lada de portbagaj.


Ca să fiu sigur că sunt vizibil noaptea pe stradă, mi-am legat un reflectorizant de ladă. Nu face cine știe ce, dar nu este singurul accesoriu care mă face vizibil noaptea.


Când circul noaptea mereu am un far, un stop și o bandă reflectorizantă pe bicicletă. Dacă nu conduci, nu-ți dai seama ce important este să fii vizibil noaptea pe șosea.

Eu nu conduc, dar fiind pasionat de mașini, mi-am dat seama că este foarte importantă vizibilitatea pe drumuri!

Comentarii