Treceți la conținutul principal

O radieră bună!

Poate că ai o raderă, dar nu șterge bine creionul și te întrebi ce ți-ai putea cumpăra ca să-l ștergă garantat. Ei bine, s-ar putea să am răspunsul. Radierele de la Milan sunt foarte bune și șterg aproape orice linie făcută de un creion. Chiar și dacă apeși, tot o șterge!


Totuși există o problemă. Aceste radiere se rup foarte ușor. Cum șterg puțin, imediat apare o crăpătură pe suprafața radierei, ceea ce arată primele semne ale ruperii :(. Nu e chiar ceea ce mi-am dorit, dar nu prea am de ales. În afară de acest defect, radiera șterge foarte bine. Cea din poza de mai sus a fost în formă de triunghi, iar unde e crăpată nu e de la faptul că am împlântat în ea creionul :). 

Dacă ar fi să aleg între o radieră triunghiulară și una în formă de pătrat, sigur aș alege cea în formă de pătrat.


Comentarii