Treceți la conținutul principal

Prima ninsoare!

De dimineață, mă trezește mama și îmi spune: „Hai să vezi ce e afară!”. Somnoros cum eram, mă apropii de geam și privesc afară. Am fost plăcut surprins să văd că ningea cu niște fulgi așa de mari, încât îmi venea să ies în pijamale afară!
Repede m-am spălat pe dinți, am mâncat ceva și am ieșit la zăpadă cu bicicleta. Patinam pe trotuare de nu era adevărat! Îmi pare rău de distracția de care o pierd bicicletele care „hibernează” când ninge :(. Am mers pe șosea. Și acolo patinai destul de bine, adică nu cred că le prea convine șoferilor o așa șosea, dar nu prea cred că au de ales.

Partea cea mai tristă a fost când a început să ploaie încet. Era un strat de aproximativ 1 cm de zăpadă în curte și peste el a venit apa de ploaie. S-a făcut un fel de zăpadă fleșcăită cu care nu prea puteai face nimic. Am încercat să fac un om de zăpadă, dar tentativa a eșuat. Omul de zăpadă nu a rezistat și acum e numai un morman de zăpadă, ceea ce tot e bine pentru că putea să nu mai existe.

M-aș bucura dacă ar ninge mai mult aici, dar dacă ninge și nu sunt temperaturi negative, pot spune că ninge degeaba :(.

Comentarii