Treceți la conținutul principal

O plimbare de neuitat!

După două zile în care au fost 10 grade Celsius, a început să ningă din nou, dar de data aceasta a nins în continuu mult și bine și încă nu s-a oprit! Eram la calculator, mă uitam la un videoclip despre mașini, când, din întâmplare mă uit pe geam. Nu mi-a venit să-mi cred ochilor! Afară ningea cu fulgi mari și pufoși!


Primul lucru pe care l-am făcut a fost să scot din garaj bicicleta și să mă plimb cu ea pe afară. Am ieșit la fix pentru că aveam ceva treabă și mă puteam deplasa până acolo cu bicicleta! Cum era destul de subțire stratul de zăpadă nu prea am patinat :(. Pe drumul de întoarcere se mai îngroșase stratul și puteam cât de cât să fac această operațiune. 

De acasă mi-am luat câinele și am plecat să ne plimbăm pe stradă. Spre surprinderea mea am găsit două mormane de pământ și le-am testat. Mi-am luat avânt și m-am întreptat către primul morman. Era destul de înalt. Prima săritură a fost cu un mic bonus pentru că era o baltă unde aterizasem. A fost super tare! Am repetat procedura până când au venit niște șoferi să facă drift-uri. Să fiu sincer nu aveau deloc îndemânare. Mă gândesc că ar fi trebuit să știe pentru că unul dintre ei avea BMW și avea tracțiune pe spate.

După de m-am săturat de sărit pe „rampele” mele am făcut niște acrobații prin balta „de aterizare” și am plecat acasă.


Comentarii