Treceți la conținutul principal

Cea mai rapidă încărcare!

Am fost ieri până la prăvălie şi mi-am cumpărat un cablu de încărcat telefonul. Acolo nu era o gamă variată de culori, dar albastru a fost numai bine. Am păţit o dată să iau un cablu care nu încărca numai dacă telefonul era cu ecranul în jos. Mi-am spus că acesta ar trebui să fie bun, pentru ca este de la Hama.

Acasă mi-am pus la încărcat telefonul. Aveam 50% baterie. După vreo jumătate de oră sau chiar mai puţin aveam 75%! Când am văzut nu prea mi-am venit să cred. Aproape niciun cablu nu îmi încărcase telefonul aşa de repede! Cablul acesta este puţin mai gros decât un cablu obişnuit şi mă gândesc că pe dinăuntru are mai multe fire.

Dacă nu aveţi cablu de încărcat acasă şi vreţi un cablu bun care încarcă telefonul repede, atunci acesta este cablul ideal.

Comentarii