Treceți la conținutul principal

Ce să faci dacă ești la începutul blog-eritului?

Eu am blog-ul acesta din 2016 și țin foarte bine minte cum era la început. Mama mi-a spus că pot să îmi fac și eu un blog. La început l-am făcut doar ca să fie făcut, dar după ce m-am informat mai bine am văzut că ar putea fi ceva din care să scot profit. Aici sunt câteva sfaturi dacă ești la început:

Dacă îți place să arate foarte frumos blog-ul tău, atunci am niște vești proaste pentru tine. Ca să fii cunoscut și să ai succes cu blog-ul, înfățișarea nu prea contează. Dacă nu scrii ceva interesant sau atractiv cam degeaba arată bine. Nu zic să fie doar alb-negru, dar nici toate culorile deodată. Alege doar culorile tale preferate!

Înainte de a publica articolul citește-l cu voce tare! S-ar putea să găsești greșeli de scriere și dacă identifici ceva ce nu e scris cum trebuie rescrie-l! Corectează și modifică unde nu îți place ceva și apoi publică-l!

Trebuie să fi vizibil atât online cât și offline. Adică trebuie să te implici la evenimentele locale și să-ți asiguri vizibilitate și expunere. De exemplu dacă este un concurs de biciclete în apropiere du-te acolo ca voluntar și scrie despre experiența de acolo pe blog!

Fă-ți un program în care să scrii pe blog și ține-te de el (eu lucrez la asta)! Ar trebui să scrii minim de 2 ori pe săptămână. Mai bine 2 articole pe săptămâne constant decât să scrii 10 zile continuu și apoi o lună pauză.

Fă-ți un logo al blog-ului! Poate că la început nu ți se va părea important, dar după un timp vei vedea că vei avea nevoie de unul. De exemplu Logaster este o aplicație foarte bună de făcut logo-uri!

Nu te concentra pe câștigul de bani dacă nu ai postat nimic pe site!

Comentarii