Treceți la conținutul principal

Angajați și vânzătoare?

Acum câteva zile am fost cu mama la un magazin. Ea merge și se uită la haine, iar eu mă uit pe geam să văd ce mașini trec, înercând să găsesc ce specificații au.

Din întâmplare, mă uit la tejghea și văd un anunț pe care scria: „Angajăm vânzător!”, apoi mă întorc la mașinile mele. Nu erau foarte interesante, pentru că în mare parte treceau mașini comune. Să fim serioși, în orașul meu nu te poți aștepta să vezi un Ferrari sau mai știu eu ce alte mașini scumpe...

După aproximativ 10 minute, mama termină vizualizatul hainelor cu succes deoarece și-a găsit un fâș destul de modern. Ne punem la rând și așteptăm. După noi se pune o fată care avea cam 20 de ani, se uită la anunțul de pe tejghea și întreabă: „Angajați și vânzătoare?”.

Când am auzit, am crezut că leșin acolo de râs. Bineînțeles că m-am abținut cum am putu eu mai bine, dar tot se mai puteau auzi chicotelile mele. Dacă nu aș fi văzut cele întâmplate, nu aș fi crezut că cineva ar putea întreba așa ceva. Mă gândesc că dacă acolo scrie „Angajăm vânzător!”, atunci angajează și vânzătoare. Poate că cel mai bine ar fi să scrie „Angajăm vânzător sau vânzătoare!”.

Comentarii