Treceți la conținutul principal

Ninge, ninge, ninge!

După mulți ani, în care nu a nins cine știe ce, a venit mult așteptata zăpadă, care este mai mare decât am crezut. Ținând cont că a nins în continuu de vineri până duminică seara, zăpada e până la genunchi (în cazul unui om de 175 cm înălțime). Copacii au crengile aplecate de greutatea zăpezii, iar unii pomi s-au rupt!

Sâmbătă dimineața am dezăpezit trotuarul din curte și din fața casei, iar duminică dimineață, aproape că nu s-a văzut că cineva a curățat de acolo zăpada. Bineînțeles că a trebuit să o iau de la început. :(


E și o parte bună, și anume construirea unui iglu. Această performanță am mai atins-o în iarna anului 2012. De data aceasta l-am făcut din „cărămizi” de zăpadă, dar din cauza faptului că am lăsat baltă construcția, peste noapte, un perete s-a îndoit și am fost nevoit să o iau de la început. Din fericire, materialul din care am făcut iglu-ul a fost din abundență! :)

Aș fi publicat mai repede acest articol, dar vreo două zile nu am avut curent și nu am avut cum să scriu acest articol.



Comentarii