Treceți la conținutul principal

O zi obişnuită

          De curând am visat că mă aflam în curtea locuinţei părinteşti. În vis înaintam încet spre poartă păşind cu grijă şi-mi spuneam că va trebui să trec strada cu atenţie şi cu mare băgare de seamă.
          Poarta era gri şi grea, iar clanţa era gri mai deschis şi scurtă. Am mers pe pod şi am ajuns la stradă. M-am uitat în stânga şi apoi în dreapta. Nu venea nicio maşină. Apoi mi-a venit o idee. Dacă nu venea nicio maşină, atunci puteam să scriu cu cretă pe şosea. M-am dus în casă ca să iau cretă şi m-am întors pe şosea. Nu venea nimeni. Am scris mare pe şosea "STOP!", am prelungit linia între ruptă şi am făcut o săgeată spre magazinul de peste drum.
          Când a venit o maşină, eu eram deja în curte şi beam o limonadă.

Comentarii