Treceți la conținutul principal

Sculptura e distractivă?

Sculptam liniştit într-o bucată de lemn încercând să schiţez un "G". De obicei sunt foarte atent, iau bucăţi mici și am grijă pe unde merge cuțitul, dar nu știu cum s-a întâmplat și numa' ce văd cuțitul direct în deget.


Două secunde după "impact" le-am simţit ca prin vis. După aceea, panică: sânge pe tot degetul meu! Repede, fuga la chiuvetă şi dat cu apă. Văzând că nu se opreşte, mi-am pus un pansament. Fiind speriat că am pierdut mult sânge (așa creadeam eu), am mâncat două pătrățele de glucoză și o cană cu apă.



Apoi m-a durut puţin degetul în locul acela şi nu am mai avut aproape nimic. Dar partea rea acum începe... Gândește-te că trebuie să faci toate activitățile pe care le îndeplinești în fiecare zi, fără degetul mare de la o mână (nu poți pune presiune pe el pentru că te doare). E o experiență neplăcută și te face să te gândești: „Bă, ce bine era când nu mă durea degetu'!”.

Am dormit prima noapte cu pansamentul pe deget și a doua zi, dimineață l-am dat jos. Nu-mi mai rămăsese nimic, în afară de o mică linie.

Așadar, vă zic: aveți grijă cum sculptați, că vă puteți lovi rău de tot. Eu n-am prea crezut, până acum. :)

Comentarii