Treceți la conținutul principal

Cum să îți fotografiezi bicicleta

Poate te-ai aflat în situația în care trebuia să îți vinzi bicicleta sau poate doar vrei să îți amintești mereu de ea și nu știai cum să faci poză. Când spun „nu știai” nu mă refer la faptul că nu știai să apeși butonul de fotografiere de la telefon sau de la aparat. Mă refer la faptul că poate nu știai ce ar arăta mai bine în fundal sau poate nu putei să faci în așa fel încât să stea bicicleta singură sau orice altceva ce nu se potrivea cu gusturile tale.

În rândurile ce urmează, îți voi spune cum am procedat eu în fotografiile mele cu bicicleta. Dacă vrei poți să aplici ce am scris, dacă nu, nu.

1. Am văzut și eu multe poze cu biciclete pe care nu le ținea nimeni. Mi-am bătut mult capul pe tema asta și după mai multe zile de gândire am descoperit o modalitate prin care bicicleta poate să „stea” singură la poză.
Ca să stea singură ar fi bine să te duci într-un loc cu pământ proaspăt (poate ai un prieten care și-a arat recent grădina). Acolo îți „sapi” două gropi în care vor sta roțile, iar apoi cu piciorul (recomandat) sau cu o lopată încearcă să acoperi roțile. Nu în întregime, ci doar atât cât este nevoie pentru a o face să stea singură. Pentru a reuși apasă bine pământul de lângă roți ca să „prindă” mai bine bicicleta de pământ. De asemenea alocă-ți destulă răbdare pentru această parte pentru că nu ți-ai dori să îți cadă bicicleta în timpul fotografierii.

În partea de jos unde este încercuit se poate vedea cum a fost apăsat pământul.

2. Poți să încerci să „introduci” în poză obiecte, cum ar fi o crenguță de copac sau poate niște iarbă, sau orice altceva ce îți vine în minte. Aceste „introduceri” se pot executa și dacă bicicleta stă ca în poza de mai jos, și dacă e sprijinită de vreun copac ori vreun gard. De asemenea nu trebuie să fie neapărat ceva din natură, poate fi în primul plan neclar maneta de frână de la bicicletă și în al doilea plan să fie clară roata bicicletei. Se poate pune pur și simplu o cheie în poză sau un tub de ulei.



















3. Dacă ți se pare că toată bicicleta e o poză plictisitoare, poți încerca să fotografiezi doar părți din bicicletă.













Fii creativ și fă poze la orice crezi tu că ar arăta bine (peisaje de exemplu).
Dacă vrei, poți încărca cele mai reușite poze ale tale pe pagina aceasta de Facebook. Există două condiții pentru a încărca poze pe pagină: să fie făcute de tine și să aibă watermark.

Comentarii